Gezondigd # 2

tegen mijn goede voornemen van geen nieuwe hobbyspullen te kopen...
Dit is de oorzaak:



De Twinmarkers uit de Action... Ik had ze de eerste keer gezien en laten liggen omdat ik geen idee had of het iets was. Maar dan leerde Google (heel veel reviews te vinden online) me dat het best goeie stiften waren, zeker in verhouding met de lage prijs (3,99 € voor 12 stiften) en dus ben ik overstag gegaan.
De eerste keer dat ik terugging moest ik het stellen met 1 set. De 2de set heb ik van mijn moeder gekregen uit de Action bij hen in de buurt. En de overige 3 sets heb ik vorige dinsdag kunnen aanschaffen toen de rekken duidelijk bijgevuld waren. Ik denk dat ik er nog wel mis, maar dat moet ik even opzoeken, via Google zal ik dat vast ook wel vinden.

Helaas nog geen tijd gehad om er uitgebreid mee aan de slag te gaan. Wel even ermee gespeeld en zo deze twee afdrukjes snel-snel ingekleurd.


Mits nog heel wat oefenen denk ik dat ik er wel erg leuke dingen mee ga kunnen doen.
Allicht zal ik zo ook weer sneller aan de stempelkaartjes beginnen, want het inkleuren met aquarel wat ik dus deed, is best omslachtig. Ook bubbelt het papier er vaak een beetje van wat het soms lastig maakt.

Reacties

  1. O ben benieuwd wat je er van vind. Heb er mee in mijn handen gestaan. Maar dacht zijn ze wel goed ga ik ze wel genoeg gebruiken etc. En nu toch wel beetje spijt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de twee testjes heb ik me wel geamuseerd, dus denk dat ik het leuk ga vinden. Ik beken dat ik ze eerst ook laten liggen heb, pas na de vele positieve reviews teruggegaan.
    Misschien vind jij ze ook nog bij jouw plaatselijke Action, Nina, als je nog een keer gaat kijken? Hier liggen ze met tussenpozen. Laatst lagen ze in setjes van 3, ook daar een aantal van meegenomen met kleuren die ik nog niet had. Maar Action is altijd een beetje afwachten en geluk hebben als het er ligt.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710