Maandpatroontje Kaarteneiland

Lang geleden dat ik nog eens een kaartje getoond heb. Maarja, als je er niet zo veel maakt, is dat logisch natuurlijk :-).
Afgelopen weekend eindelijk toch nog eens met de kaartenhobby bezig geweest en het achterstallige maartpatroontje geborduurd:


Het is een patroontje van Sjaak. Helaas is de foto niet zo goed maar aangezien het kaartje al weggeven is (aan mijn tante die 75 geworden is, samen met een cadeaubon voor het tuincentrum, wel toepasselijk niet?) kan ik geen nieuwe poging wagen. Maar het geeft wel een idee hé.

Soms vind ik een mooie foto maken van de creatie lastiger dan de creatie zelf in elkaar steken, herkenbaar?

Reacties

  1. Mooie kaartje! Leuke kleurtjes. Denk antwoord hier ook nog even. Heb soms het idee als ik terug antwoord via de email, dat deze niet aankomt.
    Ik pas de sokken gewoon telkens. Maar weet nu dat ik ongeveer 6 cm been en 72 steken op 2,25 mm erg goed vallen bij mij.
    Leuk dat de panlasagne goed is bevallen. Scheelt zoveel tijd met echte lasagne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Nina :-)
      Ik probeer altijd te kijken naar de reacties op je blog, dus meestal zie ik het wel, maar fijn dat je op zeker wilde spelen, dank je hiervoor.
      Het scheelde echt veel tijd, en ook veel frustratie van als het nog niet goed gaar is vanbinnen ofzo. En we hebben er twee dagen kunnen van eten, dat vind ik ook altijd fijn, een dag niet koken want ik ben echt geen keukenprinses.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #721

Kaarten maken - Cheerful Sketches Challenge maart kaart 2

Kaarten maken - Tuesday Morning Sketches #710